Bittersweet 2011

Kita semakin menghampiri penghujung tahun 2011. Banyak sangat yang aku dah alami dalam tahun ni. Alhamdulillah dapat masih merasa kehadiran 2012. Mungkin ini entry terakhir aku untuk tahun ini. Esok aku dah nak berangkat pulang ke kampung halaman en Adha.


Ini hanya sorotan pahit manis aku dalam tahun 2011 ;)


- terpaksa berpindah ke KL bila tuan rumah tetiba nak jual rumah tu and kami memang   malas nak cari rumah sewa lain kat Kemaman.


- aku dapat kerja yang aku idamkan selama ni setelah lebih setahun aku jobless after married haritu. Alhamdulillah....


- Im pregnant :)


- One year anniversarry. Alhamdulillah..even sedih sebab tak dapat celebrate sebab keadaan aku yang tak mengizinkan ;((


- Bulan 5 aku miscarriage ;(


- En adha dapat tukar ke branch KL lepas aku miscarriage. Semua kejadian ada hikmahnya.


- Holiday bersama rakan-rakan ke Singapore. Terbaeeekkk!!!


- Manager kesayangan aku resign dan meninggalkan aku terkontang-kanting. -_____-""


- Holiday kedua ke Guangzhou bersama mama. Tahun ni berjalan jela..


- Sambutan hari jadi yang paling indah


- Hadiah hari jadi yang paling bermakna *_____*


- En adha dapat promotion. Congrats dear!!! Tak suka sebab dia makin busy*nangeess*


Tu jela kot. But, macam-macam yang aku telah aku dengan en adha hadapi. Next year kami masih menanti cabaran dan dugaannya. 2012 will be a new phase for both of us. Kami tak sabar tunggu 2012. Bye 2011 and we gonna miss you..hahahah..dah macam nak berpisah dengan kawan plak.


Penutup 2011 yang membuatkan kami masih tersenyum hingga ke hari ini


Alhamdulillah, syukur.
Our junior dah 14 weeks
T_____________T



p/s: Selamat Tahun Baru untuk semua ^____^ 

7 comments: (+add yours?)

Eika Azis said...

awak.... tahniah!!!! :)

eKa said...

congratz...smoga senyuman itu kekal selamanya.smoga chinta hati kalian selamat lahit tepat pada waktunya :)

NICK @ NADIA said...

alhamdulillah ina.tahniah :) jd diri elok2 tau xmo stress2 keje.happy for u dear ;)

rDnA said...

Selamat tahun baru..congrate jugak!!!

Putri Qaseh said...

Congrates dear :)

Unknown said...

happy new year!congrates both of u..sy je blm lg...

adlyn833 said...

eika>> thanks dear

eka>> thanks eka.insyaAllah..saya doakan rezeki awak plak tahun ni ye

nadia>> thanks dear.kerja tak stress mcm kat tmpt lama ;P

RDNA>> happy new year and thanks

qaseh>> thanks darling ;P

deana>> happy new year. thanks.jgn risau,insyaAllah tak lama lg awak plak ye.doa byk2 tau ;)

Post a Comment

any idea or comment?just drop here