Thanks Mama ^__^



Birthday present dari Mama tahun ni. Yaaahhhhooo!!!!!!
Love u so muchhhhhhhhhhh!!!!
Akhirnya dapat laptop idaman.hahah..Aku memang bukan teror IT. Bila ditanya nak laptop apa, jawapan aku senang je nak yang ringan, kecik and nipis.wot..wot..
Selama ni aku memang pakai laptop masa zaman dari aku belajar degree dulu. Bayangkan dah berapa tahun. Umur pun dah 29 anak pun dah satu. Tapi aku jenis cermat and akan jaga barang tu especially orang yang hadiahkan. Laptop yang haritu pun babah yang belikan. Aku sayang bangat laptop tu cuma dah agak ketinggalan zaman. Tapi setakat nak online, layan blog still tarak hal.

Thanks to mama sebab belanja laptop ni.
 Semoga mama dimurahkan rezeki and boleh belanja mac book plak next year
^____^

p/s: dapat laptop baru belum tentu blog update hari-hari ;)

1 comments: (+add yours?)

fiona emelda said...

bestlar dah kawin ank satu pun still dpt prezzie dr mama :-)

Post a Comment

any idea or comment?just drop here