Anak Bertuah


Dah pandai kuarkan tangan sebelah dari baju
-____-''
Aku tak tau dari mana dia belajar & sape yang ajar
Tau-tau,dia gelak-gelak sambil panggil mama
Bila tengok tangan sebelah dah takde
Bila aku bebel-bebel, boleh plak dia sengih-sengih
Adoiii la anak...Kenapa comel sangat
Aku rasa budak zaman sekarang memang advance
Aku dulu umur berapa baru pandai nak kuarkan 1 tangan dari baju
Tu pun kena marah dengan mama. Nanti baju kembang katanya
T___T

p/s: hadif dah rindu kat rumah dia. Mula menampakkan yang dia bosan dok hotel ;P

4 comments: (+add yours?)

afidah hasanbasri said...

Sonoknya lah brcuti + hanimuuun =)

adlyn833 said...

fida>>cuti dalam bilik hotel je pun.ikut adha sebab dia ada kerja kat sini..bukan g jalan mana pun sebab adha bz dgn kerjanya..

cha said...

haha comelnya. bdk2 skrg ni mmg otak terlbeih fikir camnilah jadinya haha kreatif pun ye :D

siti natrah said...

As salam..sekarang hadif dah umur brp? Budak sekarang memg pintarkan..salam perkenalan..

Post a Comment

any idea or comment?just drop here