Happy Birthday to Me

Alhamdulillah dah 30 tahun hidup di muka bumi ni

Harini genap umur aku 30 tahun. Macam tak percaya. Perasaan??Ntah..macam takde perasaan.hahaha...Lately ni otak aku agak serabut, hati tak berapa nak happy. Maka birthday pun rasa macam biasa-biasa je.

But, malam tadi happy sangat sebab en adha buat suprise. Tak pernah dalam hidup dia buat suprise masa birthday aku. Yelar suami saya bukan lelaki romantik. Semalam aku tidur dulu sebab hadif dah macam zombie. Ngantuk tapi ditahan-tahan matanya supaya celik. Last sekali aku bawa dia naik bilik. Lately ni dia memang jenis tidur lambat. Selagi kitaorang tak tidur, dia pun sama. En adha still buat kerja dia. Aku cakap aku nak tidur dulu.

Hadif dah tidur, aku plak layan whatsapp kawan-kawan baik sampai le aku tertidur. Tiba-tiba aku rasa ada orang kejut aku. Dalam mamai-mamai aku celik, aku tengok bilik cerah je...rupanya lilin.hahahah..

Lepas dah tiup lilin makan-makan kek, sambung tidur balik.hahaha..tu je sambutan birthday aku tahun ni. Pada aku takde apa yang best birthday dah tua-tua ni selain dari ingatan dari family tersayang & kawan-kawan. Hadiah paling bermakna tahun ni of coz Adli Hadif. Anak teruna aku tu. And my beloved husband, en adha. Kalau diaorang takde memang rasa hidup ni kosong sangat.

Harapan untuk birthday tahun ni, cuma berdoa family kami dilindungi, dimurahkan rezeki and perkahwinan kami bahagia till jannah. Itu je harapan aku.
InsyaAllah.

p/s: entry Perth tu anggap jela dah habis.memang dah takde daya nak update.hahha...bulan Oct tahun ni paling meriah. Banyak berita gembira dari kawan-kawan. Korang happy,aku pun happy juga...

1 comments: (+add yours?)

LisaLisut said...

happy belated bday babe. hehe. happy 30! mine is tomorrow! :D

Post a Comment

any idea or comment?just drop here