2014 bakal berempat


Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi..InsyaAllah family kecil kami bakal berempat tahun ini.
YES,I'M PREGNANT
^______^

Actually pregnancy aku dah masuk 16 weeks. That's is major reason blog ni sepi.
Aku memang ada masalah update blog kalau pregnant.hahaha..
Bukan blog je,semua yang berkaitan dengan online aku tak kuasa nak mengadap.
Laptop ni memang dah lama sangat tak on.

Pregnant kali takde morning sickness sangat. Aku muntah sekali je rasanya.
Cuma badan memang letih je masa first trimester tu. Sekarang dah ok.
Ini adalah pregnancy terancang, bukan tersesat ye.hahahha...
En adha dgn aku memang dah planning this year untuk second baby.
Alhamdulillah Allah permudahkan dan makbulkan doa kami berdua.

InsyaAllah aku bakal deliver 24/7/2014. Time tu Hadif dah 2 tahun.
Just nice planning kami..
But, this year no raya for me. Sebab bulan 7 tu orang tengah puasa sibuk nak raya
Aku sibuk berbengkung dengan bertungku..kehkehkeh..

Seriusly, even second pregnancy pun, aku dengan en adha still excited.
Paling excited nak tengok reaction hadif bila adik dah keluar.hehhe...
Ooo..dah lama tak story pasal dia.
Orait...nanti aku update story abang hadif plak.

p/s: sesiapa yang mengenali aku di FB or IG, please jangan mention anything about my pregnancy. Please respect my decision ye..

4 comments: (+add yours?)

Khalisa Ridzuan said...

congratulations!! happy for u. take care!!

lisa lisut

puansazusarin said...

Wahhhhh..tahniah dear!!

Ina said...

Tahniah.. Alhamdulillah, syukur ke hadrat-Nya. Semoga diberikan kesihatan yang baik sepanjang kehamilan ni.

Siti Natrah said...

As salam..tahniah..dear..org lain pregnnt kita lak rasa happy..huhu..jemput singgh kt blog saya sis..natrah4ever@blogspot.com

Post a Comment

any idea or comment?just drop here