Anugerah Juara Lagu (AJL 25)

Rasanya ramai dah tau keputusan AJL semalam.Korang satisfied ke dengan result semalam?
Aku?
Jawapannya tidak!!!!!


Bagi aku persembahan terbaik tu memang hak milik Faizal Tahir(FT).Effort dia untuk hanyut dalam kolam tu memang berbaloi.


Vokal menang kat Hafiz.What???Hafiz??Aku rasa ada orang lagi layak kot.Tapi aku still boleh terima.Cuma part lagu tu menang no 3 cam tak sesuai.


Naib Juara dengan Juara tak yah cakap la kan.Memang keciwa..Remuk redam hati aku ni.Hukhuk..


Mungkin aku bias sebab aku memang fans Yuna.Tapi aku rasa she deserved to win something.Suara mantap,lirik pun ok apa.Then,aku cam sangka Adira, A.P.I or FT akan menang gak.Tapi nan ado!!Sedih okeh ya all!!




sedih ;(.mereke-mereka ini kalah

Kalau Adira or Black menang vokal semalam mungkin aku tak keciwa la kan.Black nyanyi sampai nak terkuar anak tekak,timbul semua urat-urat pun boleh kalah.




Anna Raffali menang semalam memang tak disangkan.Aku rasa ramai yang terkejut.Tapi nak buat macamana dah juri pilih lagu tu.Lagipun Ketua Juri M.Nasir kan.So,of coz lagu-lagu puisi yang ala-ala kena dengan jiwa dia yang akan menang.


Menonton AJL bersama en adha adalah pengalaman pertama bagi aku.Semestinya tak semeriah menonton bersama teman-teman.Tetiba rindu kat roomate aku Zue.Kalau tengok dengan dia sure kami jadi backup singer kat rumah.hahahha...


En Adha punya hangin la masa Hafiz and Anna menang.Sampai sepak-sepak sofa mengalahkan dia plak yang kalah.hahaha...Dia sokong Stacy and A.P.I.Stacy u olls!hahhaah...


Whatever pun result dah keluar pun.Cakap lelebih pun tarak guna.Congrats untuk semua yang menang.Kita tunggu next year punya AJL plak ye ;P


p/s: baju cherly enggak cun!!

2 comments: (+add yours?)

harzharun said...

owh..ue la...M nasir juri, mesti la dia pilih lagu yg sejiwa dgn dia kan..betol2...

adlyn833 said...

harz>>sampai nak tido dok fikir nape anna boleh menang.pastu br terfikir si M.nasir ketua juri.xpe la,anggap je dah rezeki dia(ayat nak sedapkan diri)

Post a Comment

any idea or comment?just drop here